Home Image Gallery Email


من يه دختر بيست و چند ساله هستم كه كاملا به وضع اجتماعي و سياسي و اقتصادي ايران و جامعه ايران اعتراض دارم ،مخصوصا حقوق زنان و دختران ايراني .دانشجوي رشته...هستم!و تهران زندگي ميكنم.قصدم از راه انداختن اين وبلاگ براي جوون هاي هم سن سال خودم نگاه كاملا انتقادي به مسايلي كه گفتم  و در كنار اون از داستان ها و خاطراتي كه در وبلاگها و سايت هاي ديگه ميبينم كه با موضوع وبلاگ شبيه هست استفاده ميكنم.اين وبلاگ تمام كارهاش از طرف يكي از دوستان گلم هست كه ايشون سر رشته زيادي توي راه اندازي سايت و بلاگ دارن و طراح بسيار قابلي هستن و سايتهاي زيادي رو راه اندازي كردن...گفتم اينا روبدونيد اينقدر  برام ايميل و آف نفرستيدو اين سوالها رو نپرسيد. درضمن از تمامي اوناي هم كه با من هم عقيده نيستن خواهش ميكنم كه يا اينجا نيان و يا اگر ميان بي خيال نصيحت كردن و موعضه كردن من بشن كه من اونا رو...حساب نميكنم.همه اوناي كه خواننده اين وبلاگ هستن با طرز نوشتن من آشناي دارن اوناي هم كه تازه به اينجا اومدن يا ميان توصيه ميكنم مطالب قبلي من كه در آرشيو هست حتما بخونن...ممنون!



ايميل خود را وارد كنيد تا از بروز شدن ريلكس با خبر شويد
















هیچ کدوم از نوشته های ریلکس کپی رایت نداره! هر غلطی دلتون خواست می تونید بکنید !

بهترین وضوح صفحه 768*1024

Blogger




››› عشق
هر يک از ما در زندگانـی در حال مبارزه و تلاش به منظور درک و شناخت رابطه مان با کل هستـی بوده و همــگی آرزومنديم تا احساس کنيم بخشی از اين کائنات هستيم که در آن زنـدگی می کنيم و نه چيزی جدای از آن. اين اشتياق روحی ماست که به گونه ای به منبعی متعالی از قدرت و معنويت متصل شويم. ما کودکانی هستيم با اندامی بزرگسال با اين حسرت و آروز که دوستمان بدارند .. پذيرفته شويم و کامل باشيم. اين اشــتياق نوع بشر است که با آنان که کنار او هستند مرتبط شود. يک ازدواج حقيقتا سالم حس قدردانی دو طرف درگير در رابطه را نسـبت به شگفتيهــا و رازهای خلقت بالا می برد و درهای رشد و تعالی روحی آنها را می گشايد. همچـنين به هــرکدام از اين دو شخص کمک می کند که زخمهای دوران کودکی خود را التيام بخشند و خودباوری آنها را از طريق احساس دوست داشته شدن و پذيرفته شدن از طرف شخـص مقــابل بالا بـبرد. اما وقتی زندگی را با مقادير قابل توجهی خلاء احساسی و روحی شروع کنيد برای خود و همسر خود درد و رنج به همراه خواهيد آورد. شـما به منظـور پر کردن خلاء های روحی خود و نه به خاطر اينکه فرد مناسبی را يافته ايد به رابـطه وارد می شويد. تنها چيزی که می تواند شما را از احساس سرور و شادمانی و تعلق خـاطری که شبيه آنرا در هيچ جا نمی توانيد بيابيد پر کند عشغ است و عطش شما را سـيراب می کند و به موجـوديت و هدف متعالی شما از هر آنچه که انجام می دهـيد معـنی می بخشد. اگر چه در کودکی دوست داشتن کافی نداشتيد و از اين بابت خشم سرکوب شده داريد اما انتخاب دومی هم داريد. به اين معنی که به کسی علاقمند شويد که به شما محبت چندانی نمیـورزد و شما نيز به طـــرزی ناخـود آگاه شرايطی فراهم کنيد تا که او را برنجانيد. اگر خـانه برای شما به معنای احساس هـرج و مرج بود آنگاه ممکنست اشخاص بی ثباتی را جـستجو کنيد تا شما را در خلق يک رابطه ی دراماتيک و پر هرج و مرج کمک کنند و ياری برسـاند اگر خانه به معنای تنهايی بود ممکن است کسی را پيدا کنيد که به شما محبت و توجه کافی ندهـد تا اينکه بتوانيـد مجددا در خـــود احساس تنهــايی توليد کنيـد. اگر خــانه به معنــای ترس بود مـمکن است جذب کسی شويد که تمامـا از شما انتقاد کند و شما را تهديد کند که ترکتان خواهد کرد و يا کاری کند تا اينکه هميشه در ترس بسر ببـريد. پـس در بيشتر مـوارد عقده هــای دوران کودکی هنگام بلوغ فکری و ازدواج سر باز می کنند و خود را به هــر شکل ممکن آشکارا می سازند. انـسان چيزی فــرای نيازهای جسـمانی است و تا مادامی که نيازهای روحی او برآورده نشوند همچنان تشنه می ماند .

عشق :         عشق - عشق - عشق - عشق - عشق - عشق - عشق - عشغ

››› Posted by Relax