Home Image Gallery Email


من يه دختر بيست و چند ساله هستم كه كاملا به وضع اجتماعي و سياسي و اقتصادي ايران و جامعه ايران اعتراض دارم ،مخصوصا حقوق زنان و دختران ايراني .دانشجوي رشته...هستم!و تهران زندگي ميكنم.قصدم از راه انداختن اين وبلاگ براي جوون هاي هم سن سال خودم نگاه كاملا انتقادي به مسايلي كه گفتم  و در كنار اون از داستان ها و خاطراتي كه در وبلاگها و سايت هاي ديگه ميبينم كه با موضوع وبلاگ شبيه هست استفاده ميكنم.اين وبلاگ تمام كارهاش از طرف يكي از دوستان گلم هست كه ايشون سر رشته زيادي توي راه اندازي سايت و بلاگ دارن و طراح بسيار قابلي هستن و سايتهاي زيادي رو راه اندازي كردن...گفتم اينا روبدونيد اينقدر  برام ايميل و آف نفرستيدو اين سوالها رو نپرسيد. درضمن از تمامي اوناي هم كه با من هم عقيده نيستن خواهش ميكنم كه يا اينجا نيان و يا اگر ميان بي خيال نصيحت كردن و موعضه كردن من بشن كه من اونا رو...حساب نميكنم.همه اوناي كه خواننده اين وبلاگ هستن با طرز نوشتن من آشناي دارن اوناي هم كه تازه به اينجا اومدن يا ميان توصيه ميكنم مطالب قبلي من كه در آرشيو هست حتما بخونن...ممنون!



ايميل خود را وارد كنيد تا از بروز شدن ريلكس با خبر شويد
















هیچ کدوم از نوشته های ریلکس کپی رایت نداره! هر غلطی دلتون خواست می تونید بکنید !

بهترین وضوح صفحه 768*1024

Blogger




››› قسمت دوم سكس ايراني
و اما قسمت بعدي سكس ايراني كه خيلي از خوانندگان همون طور كه از قبل هم پيش بيني ميكردم ، مشتاق ديدن اون هستن رو آماده كردم. اينم لينك دانلودش فقط هواستون باشه كه ترافيك اين سايت 1 گيگ بيشتر نيست پس رعايت كنيد.
قسمت دوم سكس ايراني -WMV
اما بابت تاخير در آپ ديت معذرت. خب دبگه با نزديك شدن به پايان سال امتحانت ترم كمكم شرو ميشه و من كون گشاد هم كه مدام سر اين درسا گشاد بازي در ميارم و كم ميخونم...اما حالا تصمصم گرفتم كه خودم رو به درس و مشق گرم كنم و مثلا بچه مثبت بشم! اگه دير به دير آپ ديت ميشه شرمنده!
اما يه خبر بد! والبته خوب براي بعضيا!
ممكن كه نه ! حتما اين وبلاگ هم فيلتر ميشه . شك نكنيد ! اما حتما در قسمت عضويت سايت ايميل خودتون رو وارد كنيد تا از اخرين خبرهاي مربوط به ريلكس مطلع بشيد. واگر آدرس وبلاگ رو تغيير دادم بفهميد يا اگر احتمالا مثلا هك شديم آدرس وبلاگ بعدي رو بدونيد. آخرين باري كه ديدم حدود 367 ايميل عضو شده داشتم كه نميدونم حالا كمتر شده يا بيشتر ولي به هر حال گفتم كه بدونيد. البته الان كه دارم اين مطلب رو پست ميكنم روي اين ISP فيلتر شدم!!!!!!!!!!!
ما گفته بودم گشاد بازي در نياريد و مثل اينكه همگي بچه آدم بوديد و با يه بار گفتن حرفم رفته تو كلتون!... خلاصه عزيزان از طريق كامنت و ايميل و مسنجر به درخواست ما لبيك گفتن و حرفهاي زيادي زدن. از قبيل نصيحتهاي برادرانه كه البته بعضياش با مخ زدن فرقي نداشت و يا نصيحت هاي خواهرانه كه البته بازم بعضياش قابل شنيدن بود. و درخواست ادامه فيلم ها و همين طور عكس!!! اما جواب يكي از دوستان رو بدم همين جا تا يادم نرفته  كه اين جواب جواب خيلي ها هستش!
dominantboy@Gmail.comْگفتن كه:
آخه پسر خوب توقع زیادی از کارت داری . تو حتی تو وبلاگت سکسولوژی و بخش آموزشی هم نداری که به کار بیاد . صرف گذاشتن چارتا عکس مستحجن و بد دهنی تو مطالبت >غیر از دعای شوم جق زده های وبلاگت چیزی عایدت نمیشه.اگر عاقلتر بودی بجای این مزخرفات چارتا چیز باحال به دردبخور مینوشتی که دعای خیر خوننده ها بدرغه زندگیت باشه.راستی اگه خواستی خوشحال میشم بیشتر همدیگرو بشناسیم
البته من همون موقع جواب ايشون رو دادم طي ايميل ولي ميخوام اينجا هم جواب بدم كه براي بقيه هم روشن بشه! اول كه من پسر نيستم . دوم اينكه تو كارم هم خيلي خيلي واردم از خودمم تعريف نميكنم ولي نصبت به خودم اين حس رو دارم سوم اينكه  يكي از معروف ترين سكسولوژي ها مربوط به www.taktaz.com هستش كه فيلتر شده و غير از اون هزاران هزار سايت ديگه در اين رابطه هستن كه مطالبشون تصويري و بسيار كامل هستش با وجود همه اينها دليلي نميبينم كه بخوام اينقسمت رو توي يه وبلاگ اونم مجاني (سرويس وبلاگ رو ميگم)كه از همه جهت دستم بسته رو بذارم...خلاصه اينكه جاهاي ديگه اي هستن براي اين مطالب اگرم كه بلد نيستي از فيلتر ISP ها و مخابرات رد بشي ... كه آموزشش رو گذاشتم بخون برو!!! چهارم- اسم اين عكساي كه گذاشتم عكس سكسي هستش نه اون اسمي كه شما گذاشتي روش..ودر آخر-درمورد ادامه صحبتات هم بايد بگم...بايد ببينيم من و تو و يا همين خواننده اي كه الان داره اين مطالب رو ميخونه به سكس با چه ديدي نگاه ميكنه! من به ديد يك نياز نگاه ميكنم دقيقا عين نياز به آب خوردن و يا غذا خوردن ولي تو داري به ديد يك گناه و از روي حرفاي كه از بچكي توي كله پوكت  كردن نگاه ميكني(ببخشيد قصد توهين نداشتما!!!) و اين دوتا كلي فرق داره... در مورد بد دهني هم آقا دلم ميخواد رك صحبت كنم مشكلي داريد؟ شما برو اين همه سرويس  وبلاگ فارسي و اونم مجاني ثبت نام كن و هر چي ميخواي بنويس...بايد حتما اون بالاي وبلاگ بنويسم ورود آدمهاي كم ضرفيت و يا با اعتقادات اسلامي و سه نقطه ممنوع؟!!!! بعدم شما نگران خودت باش نميخواد به فكر كسي وباشيد و ببيني كه دعاي خير بدرغه راه كي ميشه و در آخر هم  به تو ميگم به بقيه هم ميگم من ميدونم شماها خيلي خوشحال ميشيد ولي من اصلا خوشحال نميشم با كسي آشنا بشم در موردش هم هيچ سوالي ديگه اي نكنيد كه جواب نميدم!!!!

››› Posted by Relax