Home Image Gallery Email


من يه دختر بيست و چند ساله هستم كه كاملا به وضع اجتماعي و سياسي و اقتصادي ايران و جامعه ايران اعتراض دارم ،مخصوصا حقوق زنان و دختران ايراني .دانشجوي رشته...هستم!و تهران زندگي ميكنم.قصدم از راه انداختن اين وبلاگ براي جوون هاي هم سن سال خودم نگاه كاملا انتقادي به مسايلي كه گفتم  و در كنار اون از داستان ها و خاطراتي كه در وبلاگها و سايت هاي ديگه ميبينم كه با موضوع وبلاگ شبيه هست استفاده ميكنم.اين وبلاگ تمام كارهاش از طرف يكي از دوستان گلم هست كه ايشون سر رشته زيادي توي راه اندازي سايت و بلاگ دارن و طراح بسيار قابلي هستن و سايتهاي زيادي رو راه اندازي كردن...گفتم اينا روبدونيد اينقدر  برام ايميل و آف نفرستيدو اين سوالها رو نپرسيد. درضمن از تمامي اوناي هم كه با من هم عقيده نيستن خواهش ميكنم كه يا اينجا نيان و يا اگر ميان بي خيال نصيحت كردن و موعضه كردن من بشن كه من اونا رو...حساب نميكنم.همه اوناي كه خواننده اين وبلاگ هستن با طرز نوشتن من آشناي دارن اوناي هم كه تازه به اينجا اومدن يا ميان توصيه ميكنم مطالب قبلي من كه در آرشيو هست حتما بخونن...ممنون!



ايميل خود را وارد كنيد تا از بروز شدن ريلكس با خبر شويد
















هیچ کدوم از نوشته های ریلکس کپی رایت نداره! هر غلطی دلتون خواست می تونید بکنید !

بهترین وضوح صفحه 768*1024

Blogger




››› يه نگاه به دور و برت بنداز!!!!!
يه نـگاه بنـداز به دور و بـرت. اين جی اف بـازی و بی اف بازی اين ملت شهيد پرور رو ببيـن!
اين به اون ميده. اون اينو ميکنه. دوتا باهم يهـو يکی رو ميکـنن. همـه به هم شکاک. همـه تـو کف رابـطه ی اون يکی با بقيه. يکی به فـاک ميره. يکی به فاک ميده. رو اعصاب هم راه ميرن. واسه هم خط و نشون می کشن. گنـدی بالا آوردن خـلاصه که هيـچ جای دنيا نمونه نداره. به قـول فرويـد عزيز تمـام روابـط نا بهنجار يک جامعه در اثر عقده های روانی حاصل از واپس زدگی ميل جنسی است. تو همه جای دنيا حل شده سکس ! اينجا هنوز همه دارن توهم ميلولن و دست و پا ميـزنن. همـه چی شده بکن بکن ! .. حالا کی کرده ميشه و کی ميکنه مهـم نيـست. مهّم اينه که پسر ميکنه و دختر کرده ميشه..(!) چقدر ساده و احمقن بعـضی از دختـرها. آخه چرا خيـلی راحت به اينـو اون ميديد ؟! کی گفتـه پسـر نجـيب و آدم حسابی پيدا ميشه ؟‌ بياد من دهنشو گل بگيرم چـــوب تو کونش کنم. اگرم بشـه خب يک در هـزاره با احتماله زير دو درصـد ! ... که آخرش اونم يه گندی مياره بالا بالاخره. من هرگز و هيـچ وقت نميگم سکس بده. خـيــلی هم خوبه و همه جا هم هست. اما بايد جهت دهی بشه. واگرنه انحطاطـه..! دقت کرديد اکثر کسانی که خونواده ای مذهبی دارن مرتبا دارن به شما ميگن که با اسلام به گا رفتن ؟ منکر خدا ميشن و کفر ميگن ؟ همينه ديگه .. ربطـش دقيقا بر ميگرده به سکس. اينجور افراد دقيقا عقـده ی روانی دارن و براشون مهم تريـن چيز توی زندگی تجربه ی رابطه ی جنسی يه و بس! نه فقط در مورد اينجور خانواده ها بلـکه در اکثــر خونواده های ايرانی به دلـيل محدوديت هـای موجود در جامـعه و همـون حرفـهايی که شمـا بهـتر از من بلديد اين قضيه دقيقا به همين شکله که ميگم. محيط بسته و گه و هرزه چنين نتايج افتضاحی هم حتما خواهد داشت. دخترهای عزيز شماچيزی کم نداريد از پسر- های کـس کـش! انقدر خودتون رو دست کم نگيريد. کی ميگه دختر بدبخته و بيچاره ؟‌ مگـه دختر نيازی به جز خوشگلی و خوش هيکل بودن و لوند و بانمک بودن داره ؟ تـازه اين ديگـه شکل مسخره ای بود که مثال زدم واگرنه از نظر تحصيلات که فعلا دخترها ريدن به پسرها ! اکثر پسـرها دنبـال نعشگـی و کس کردن و الواتی هستن. پسر خوب هم هست اما خيلی کم پيـدا ميشـه. و اين تقصيـر خود شـما دخـترهاست که جنده شديد و را به را به اين و اون و هــــر ننه قمـری که از راه بـرسه ميديد و خب پسر جماعت هم که ذاتا تو اين جامعه ی گه و عوضـی بزرگ شده و عمرا با دختری که راحت بده ازدواج نميکنه و اين حرفها ی تکراری که شنيديد قبلا ديگه خلاصـه .. و اما من نميـخوام اينارو بگم ! ميدونم از اين حرفها عين سوزن از صبــح تا شب تو کون همه ی ماها ميره.. ميـخوام بگم نذاريد بهتـون مثل يه سـاده لوح و احمـق و بی فکـر نگاه بشه و ازتون کسی سوء استـفاده کنه. اين خيلی مهمه که رابطه ی جنسی را زمانی ايجاد کنيد و اجازه بديد که يه شناخت نسبی خوب از طرف داشته باشد. در عرض يکی دو هفتـه يا دو سه ماه نميشه کسی رو شناخت. شما دختر خانوم عزيز زود ميدی به شازده و اونم حال ميکنه و بعد چند ماه که دلشو زدی ميـذاره ميره و تو براش هی آبغوره ميگيـری و موزيـک غمـناک گوش ميدی. سکس رابطـه ی بسيار عميـق و زيبا و قابـل تامل و فکر کردنيه. بايد به بهـتـرين شـکل ممـکن انجـام بشه. بـا کسی که بدونيد مال شما خواهد بود و جنبه شو داره و کس شعر هم نگـيد که کجـاست و پيدا نميـشه و از اين حرفها که من به کونم ميـگيرم همشو ! اينا همش يعنی توجيـه بی عرضه بودن ماها ! .. خود من هم ميدونم پيدا نمـيشه و نبايد دنبالش گشت اما اگه پيدا شد هم اين شماييد که به فـاک ميديد همه چيز رو و خراب ميکنيد. ميدونم ديگه ! .. بعضی وقتها بعضی دخترهـا جدا باعـث ميشن از دختر بودنم خجالت بکشم. جنـده هم حداقـل شرف داره و ميـگه بابا من جنده ام بيا بکن ! .. خجالت نميکشيد هر سال يه دوست پسر جديد ؟!!!! هر سال يه آدم جديد بايد ُبکنـه و در بره ؟! .. هــان ؟!.. چرا انقـدر احمقيد آخه ؟! چرا همـش از روی احساس تصميم ميگيريد ؟! دلم ميسوزه.

* پسرها جدا بعضی هاشون مادر جنده ان ! از بن و ريشه!
البته دختر ها هم بعضياشون دسته كمي از همين جور پسرها ندارن...بايد حسابي به فاك برن!!!!!

››› Posted by Relax