Home Image Gallery Email


من يه دختر بيست و چند ساله هستم كه كاملا به وضع اجتماعي و سياسي و اقتصادي ايران و جامعه ايران اعتراض دارم ،مخصوصا حقوق زنان و دختران ايراني .دانشجوي رشته...هستم!و تهران زندگي ميكنم.قصدم از راه انداختن اين وبلاگ براي جوون هاي هم سن سال خودم نگاه كاملا انتقادي به مسايلي كه گفتم  و در كنار اون از داستان ها و خاطراتي كه در وبلاگها و سايت هاي ديگه ميبينم كه با موضوع وبلاگ شبيه هست استفاده ميكنم.اين وبلاگ تمام كارهاش از طرف يكي از دوستان گلم هست كه ايشون سر رشته زيادي توي راه اندازي سايت و بلاگ دارن و طراح بسيار قابلي هستن و سايتهاي زيادي رو راه اندازي كردن...گفتم اينا روبدونيد اينقدر  برام ايميل و آف نفرستيدو اين سوالها رو نپرسيد. درضمن از تمامي اوناي هم كه با من هم عقيده نيستن خواهش ميكنم كه يا اينجا نيان و يا اگر ميان بي خيال نصيحت كردن و موعضه كردن من بشن كه من اونا رو...حساب نميكنم.همه اوناي كه خواننده اين وبلاگ هستن با طرز نوشتن من آشناي دارن اوناي هم كه تازه به اينجا اومدن يا ميان توصيه ميكنم مطالب قبلي من كه در آرشيو هست حتما بخونن...ممنون!



ايميل خود را وارد كنيد تا از بروز شدن ريلكس با خبر شويد
















هیچ کدوم از نوشته های ریلکس کپی رایت نداره! هر غلطی دلتون خواست می تونید بکنید !

بهترین وضوح صفحه 768*1024

Blogger




››› سال نو مبارك
نه بابا...اي ول...تبريك ميگم...به اين گروه حديد...راستي نگفتي بچه كجاي ؟ يه حال اساسي بهت بديم!آقا من نمي خوام همچين آدماي رو تحويل بگيرم كه بعد به خودشون ببالن كه آره ما كارهاي كه خواستيم رو كرديمو جلوي خيلي از وبلاگ ها رو گرفتيم!.
البته يه سري صحبت بود كه مي خواستم بهتون بگم.
1.اينكه نشون ميده ايراني ساديسمي هم وجود داره(البته اين مورد از 25 سال پيش ثابت شده)
2.اينكه معناي آزادي رو حتي توي اين دنياي مجازي هم نمي تونن بپذيرن و درك كنن كه البته با وجود شماره يك اين مسئله خود به خود ثابت شده و حل شده هست3.طرف مثل اينكه خيلي در كارشوارده و تونسته 4 يا 5 تا وبلاگ رو حك كنه...و در تمام مطالبش از خوانندگان خواسته كه آدرس وبلاگهاي سكسي و پرنو رو بدنو يا خلاف اسلام واين نظام سگي!!!در صورتي كه همون وبلاگ آخ آه اوف رو كه حك كرده رو يه نگاه به لينكدونيش بندازه كليسايت و وبلاگ پورنو و سكسي ميبينيد كه اگر طرف به قول خودش شجاعت داشت ميرفت سر اونها و تا به حال همه وبلاگ ها و سايت ها حك شده بودن!!!
4.طرف اينقدر عقل نداره كه به قول خودش در اين دنياي سايبر همتون نشستين پشت كامپيوتر و اسم آدرسي ندارين و به خودتون ميگيد شجاع.خوبه كه خودش هم ميگه دنياي سايبر... توي دنياي مجازي شما ميتونيد هر كس و هر چي باشيد بدون هيچ مزاحمتي...حالا ايشون توقع دارن هر كدوم از ماها شناسناممون چسبيده باشه جلوي پيرهنمون كه ايشونم هو تو تو!!!!
5.در مورد شجاعت هم بگم كه اوني كه ترسيده فعلا داره سايت فيلتر ميكنه و حتي Orkut و Hi5 رو فيلتر كرده و Cloob رو درست كرده كه جاي گزين اونا باشن و هر غلطي خودشون خواستن با اين جوون هاي بيچاره بكنن.شما ترسيدي كه داري دراي چنتا وبلاگ نويس رو از كاري كه ميكنن باز ميداري
6.در ضمن لكه ننگ وبلاگ هاي فارسي شما هستي كه داري با وبلاگ نويسان انجام ميدي
7.ارزش نداره ديگه چيزي بگم...خلاصه در آخربه قول بچه ها بيا ست بذار برو بالا!
در آخر بگم كه اين سايت بر روي اين آدرس هم در دست رس علاقه مندان ميباشدhttp://relax.issexy.comيه چند وقتي چيزي ننوشتم.راستش امشب يعني 4 شنبه سوري خيلي حال داد...يه اتفاق سكسي هم برام افتاد از همونا كه خودتون ميدونيد. كه الا تازه ساعت 3 بعد از نيمه شب برگشتم خونهخسته و كوفته...بعدا تعريف ميكنم.
سال نو تمام ايراني هاي واقعا ايراني و با شرف و آبرو و عاشق كشورشون ايران مبارك باشه...سال خوبي داشته باشيد.
به اميد ايراني آزاد و خالي از هر چي ساديسمي !!!!!!

››› Posted by Relax